B2B Digital Marketing BlogUncategorizedטיפוח המותג בלינקדאין LinkedIn

טיפוח המותג בלינקדאין LinkedIn

טיפוח המותג בלינקדאין LinkedIn

 לינקדאין הינה הרשת החברתית המקצועית והגדולה בעולם. הרשת מאפשרת יצירת פרופילים מקצועיים ודפי עסק לחברות. עבור עסק, יצירת פרופיל בלינקדאין משמשת דרך יעילה ומהירה להגיע ללקוחות ועובדים פוטנציאלים חדשים, וליצור קשרים עסקיים עם חברות אחרות.

לינקדאין מאפשרת יצירת פרופיל עבור העסק הכולל הסבר מפורט על העסק והמוצרים/שירותים אשר העסק מייצר/מוכר – בכך ניתן להגיע למספר רב של אנשים המתעניינים במוצרי העסק וליצור הזדמנויות עסקיות שונות.

 על מנת לנצל ביעילות את עמוד הפרופיל חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות לעסק וכן מומלץ לקרוא לפעולה (“עקבו אחרינו”, “שתפו”)- אלה מאפשרים ללקוחות המגיעים לפרופיל להבין האם הוא רלוונטי עבורם ואם כן – מה עליהם לעשות. יצירת פרופיל מקצועי ועדכון שוטף של תכנים רלוונטיים עבור החברה יסייעו לכם לבסס מעמד מקצועי ואמין מול הלקוחות.

 עסקים אשר מקפידים לענות על שאלות הגולשים ברשת ומשתתפים בדיונים וקבוצות, יזכו ליותר חשיפה. ניהול ועדכון שותפים של הפרופיל יעזרו להרחיב את הקשרים שנוצרו וליצור קשרים חדשים.

 יצירת קשרים עם לקוחות קיימים ועם עובדי החברה הוא שלב חשוב כאשר מתחילים לבנות עסק בלינקדאין – הם יהיו אלה שיפיצו את העסק שלכם ברשת החברתית. דרך קשרים ראשוניים קיימים ניתן להגיע לקהל לקוחות רב הנמצא באנשי הקשר שלהם. בנוסף לכך שלינקדאין מציינת מי עוקב אחר העסק, היא מאפשרת לעוקבים להמליץ על מוצרי/שירותי החברה ובכך להגדיל את חשיפתם גם לאנשי הקשר שלהם.

 LinkedIn Ads

ניתן ליצור מודעות בתשלום עבור דף העסק בלינדקאין. צורת פרסום זו היא זולה יחסית ויעילה במיוחד על מנת שנוכל להשיג חשיפה ללקוחות פוטנציאלים חדשים. המודעה מכילה תמונה, כותרת ותיאור קצר – לינקדאין מאפשרים ליצור מודעות שונות ומגוונות, וכן לשפר אותן על מנת להוציא את המיטב מהפרסום באתר. מודעה טובה צריכה להיות קצרה ולעניין, עם כיתוב יצירתי שיעביר את מהות החברה וקריאה לפעולה כלשהי. מומלץ להשקיע מחשבה בתמונה וליצור מספר וריאציות לאותה המודעה.

 השלב הבא לאחר יצירת המודעה הינו הפצתה לקהלי יעד ספציפיים. פילוח קהלי יעד יאפשר יעילות רבה יותר של המודעה וימנע בזבו משאבים. חשוב שהקמפיין יוצג ללקוחות פוטנציאלים אשר יענו לקריאה לפעולה. את הקמפיינים עצמם ניתן למקד לתעשיות ספציפיות(כספים, הייטק, פרסום), תפקידים (מהנדסים, משווקים) או קבוצות שונות המוגדרות ברשת החברתית.

 לאחר הרצת המודעות חשוב לנתח את תוצאות הקמפיינים, על מנת לוודא כי הפרסום אכן יעיל ומשתלם, ולעשות שיפורים לפי הצורך. ניתוח הקמפיין מאפשר לראות אילו ניסוחים היו מוצלחים יותר ואיפה כדאי להשקיע יותר – כלומר אילו מודעות היו יעילות ביותר (ובאילו ערוצים).

Share on

Contact Us

    Skip to content