מיתוג ומיצוב און ליין

בנייה והעצמה של המותג ברשת

בניית מותג באינטרנט

בניית מותג דורשת אבחנה בייחודיות וביתרונות הגלומים בעסק שלך לעומת המתחרים. נקודה זו חשובה במיוחד לאור הנטייה הגוברת של חברות ומפרסמים להסתכל על השורה התחתונה (המתבטאת לרוב בלידים ומכירות דרך האתר).

בניית מותג ברשת מעודדת לקוחות לחזור שוב ושוב לאתרכם- לצרוך אינפורמציה, שירותים או כל דבר אחר שביכולתכם להציע להם.

בניית מותג און-ליין ברורה ביצירת אסטרטגיה שיווקית ויחסי ציבור הולמים אשר אמורים להוביל לחשיפה מוגברת למותג ולבסוף לוודא שהדברים מתורגמים לפניות ומכירות.

 ישנן 5 אסטרטגיות שיש ליישם על מנת לתרום לבניית המותג ברשת-

 

  • מחקר קהל היעד. הבנה של מי הוא קהל היעד אותו החברה משרתת תסייע לייצר מיקוד בשלב הכנת התכנים השונים ובניית המסר השיווקי.
  • בשלב הכנת המסר השיווקי יש להתמקד ב"שיח עם הלקוח" שאמור לייצר יותר עניין בקרב לקוחות.
  • יצירת תמהיל שיווקי מאוזן ברשת. לשם כך יש לייצר נוכחות בפלטפורמות שונות ומגוונות ברחבי הרשת ולא להתמקד בסוג או מקור אחד ספציפי להשגת החשיפה. החשיפה חייבת להגיע ממגוון מקורות שונים ורבים כגון- נראות גבוהה של המותג במנועי חיפוש, באתרי וידאו, באתרים חברתיים, באתרים ממוקדים ומובילים בתחום בו האתר פועל.
  • התמקדות בעבודה שוטפת בפלטפורמות בהן ישנה הסתברות גבוהה להשגת שיתוף פעולה עם הלקוח. לשם כך ש לבחון היכן פעילים לקוחות החברה, באילו סוג של אתרים \ שירותים סביר להניח שיעשו שימוש ולהתמקד בפלטפורמות אלו.
  • בניית מוניטין ברשת. מוניטין ברשת הינו תוצאה של הפעולות הללו, כמו גם שיתוף פעולה בין האתר שלכם למותגים משלימים רלוונטיים לתחום. קישורים הדדיים, שיתופי פעולה, אזכורים ונראות בהקשר של התעשייה בה הינכם פועלים תסייע לכם לייצר מוניטין של חברה מובילה בתחומה.

 בהנחה והאתר ימותג בצורה נכונה ברשת, הדבר יסיע לכם ב-

השגת קישורים לאתרכם מאתרים אחרים

מנועי החיפוש יתנו לכם עדיפות על פני מתחרים על אותן מילות מפתח (בעלי פרופיל מיתוגי נמוך יותר)

כמות הלידים\מכירות לאתרכם יגדלו כיוון שנאשים מעדיפים לבצע אינטראקציה עם ברנד מוכר.

הצלחה בקידום שם המותג ברשת נמדדת במספר אופנים-

  1. גידול בכמות הפניות\מכירות מהאתר
  2. מספר המבקרים החוזרים לאתר
  3. כמות החיפושים האורגניים (או הממומנים) עבור שם המותג
  4. כמות האזכורים שמקבל המותג ברשת (אתרים שמצטטים את המותג, טקסטים באתרים, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי PR המאזכר את המותג
  5. כמות המשתמשים העוקבים אחר פעילות המותג ב Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+