פרסום אתרים באינטרנט

פרסום  באינטרנט

חלק מהותי משיווק אתרים באינטרנט הוא ניהול פרסום בתשלום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות.


היתרונות בפרסום בתשלום:
• תוצאות הפרסום  מיידיות עם עליית הקמפיין – זאת לעומת קידום אורגני אשר דורש זמן. כלומר האתר יופיע בבאנרים או מודעות טקסט כבר עם עליית הקמפיין.
• פלטפורמות הפרסום מאפשרות פרסום ממוקד לקהלי יעד ספציפיים, בכך ניתן להגדיל את הרווח מהפרסום ולהקטין הוצאות.
• לכל אתר המציע קמפיינים בתשלום ישנן שיטות מדידה פשוטות וחינמיות המאפשרות לנו למדוד בזמן אמת את התנהלות הקמפיין ולייעל אותו על מנת לחסוך בהוצאות.

בין השירותים אותם אנו מספקים:
• הגדרת מטרות ויעדים עבור קמפיינים בתשלום, קהל מטרה ותקציב בשיתוף עם הלקוח.
• פתיחת חשבון מפרסם והגדרות לחשבון.
• בחירת מילות מפתח – על פי מחקר מילות מפתח ופיתוח אסטרטגיה התאפשר להגיע על פי ביטויי המפתח לקהל יעד הרצוי.
• ניסוח מודעות והרצת הקמפיין.
• מעקב אחר החזר ההשקעה של הקמפיין והיעילות שלו (הוצאות מול הכנסות) ואופטימיזציה של הקמפיין.

אינטר-דב פרסום באינטרנט

פרסום בגוגל- Google Adwords

גוגל מציעה קמפיינים בתשלום אשר פועלים בצורת תשלום PPC – Pay per click . היתרונות בפרסום בתשלום בגוגל:

- ניתן להופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש על פי ביטויי מפתח אותם הלקוח מעוניין לקדם.

- המודעות מופיעות בקונטקסט המתאים – כאשר הגולש מחפש אחר התוכן שנמצא בדפי הנחיתה של הלקוח.

- Exact and Phrase Match – ניתן לבחור בהגדרות בין התאמה מדויקת לביטוי החיפוש או לאפשר לגוגל להציג את המודעות גם עבור וריאציות של הביטוי, צורת רבים שלו, או הביטוי עם שגיאות כתיב.

- ניתן להגדיר Negative Keywords – ביטויים שהלקוח לא מעוניין שעבורן יופיעו המודעות.

- ניתן להגיע לקהלי יעד על פי תחומי עניין, נושאי שיחה, מיקום ושפה.

- התשלום הוא עבור קליקים (PPC) – כלומר, אם לא בוצע קליק, לא משלמים.

- גוגל מאפשר להגדיר את התקציב המדויק אותו אנו מעוניינים להוציא על קמפיין.

- גוגל מאפשרת לקבוע את גובה ה bid אשר יקבע כמה חשובה כל מודעה עבור הלקוח וכמה חשוב שתופיע בכל חיפוש.

- Geographic Location – ניתן להגדיר את האזור הספציפי בו אנו מעוניינים לפרסם את המודעות, בכך נתמקד בקהל יעד ממוקד יותר ונגדיל את ה-ROI.

גוגל מציעה מגוון כלים למעקב אחר הקמפיין ולאופטימיזציה מיטבית –

• Diagnostics – דו"ח כללי על הפעילות, הוצאות, ביטוי מפתח פעילים והמרות.
• Conversion Rate – מדד של המודעות אשר הביאו לפעולה רצויה מסוימת – קנייה, מילוי טופס ועוד.
• Wasted Spend – כלי המאפשר מעקב אחר החיסכון בהגדרת ה – Keywords השליליים.
• Campaigns – ניתן לראות עבור כל מודעה שעלתה את מספר הפעמים שהיא הופיעה, את ה-CTR (אחוז הקלקות) ואת העלות. זה מאפשר לנו להשוות בין המודעות ולקבוע אילו מודעות דורשות אופטימיזציה.

אינטר-דב מתמחה בניהול קמפיינים פרסומיים בגוגל. ניהול נכון של הקמפיין מגדיל את ה-ROI – החזר ההשקעה. ניהול כזה דורש השקעת זמן ושימוש בכלים שגוגל מציעה על מנת לבקר על הקמפיין ולנתח הצלחה. ניהול שוטף של חשבונות PPC כולל בקרה יומית על הצלחת הקמפיין, בדיקת השגת המטרות של הקמפיין וחתירה מתמדת להעלאת ה-ROI (החזר השקעה).

פרסום ב-Facebook

לפרסום ממומן בפייסבוק ישנם יתרונות רבים:
• פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר המחברת בין אנשים ותחומי העניין שלהם.
• Targeting – המשתמשים מוסרים לפייסבוק בצורה וולונטרית מידע רב אודות עצמם. פייסבוק משתמשת במידע זה על מנת לתת למפרסמים כלים טובים יותר להגעה לקהלי יעד ספציפיים ושווקים חדשים.
• Sponsored Story – בפרסום המודעות פייסבוק מסתמכת על עובדה ידועה כי אנשים מסתמכים על חבריהם על מנת לגלות דברים חדשים ולקבל החלטות מסחריות. לכן פייסבוק מאשפרת ליצור Sponsored Stories אשר מכילים אלמנט חברתי – שם של החבר שכבר ביצע אינטראקציה עם הפוסט (עשה "לייק" או שיתוף). צורת פרסום כזו הופכת את המודעות ליעילות יותר ותורמת להחזר השקעה.

מודעות – Ads
אנו עוסקים ביצירת מודעות פייסבוק ממומנות במספר שלבים:
1. בחירת האובייקט אותו נרצה לקדם – האובייקט יכול להיות משיכת קהל לעמוד, משיכת קהל לאתר, קידום אפליקציה או קידום אירוע (Event) כלשהו שיצרנו.
2. בחירת קהלי היעד – ניתן לבחור קהלי ידע לפי מיקום גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, אנשים בעלי מצב משפחתי ספציפי ואנשים שכבר ביצעו אינטראקציה עם עמוד הלקוח או דפים אחרים בפייסבוק. כל אלה מאפשרים לנו לא רק להגיע ל קהלי יעדם ספציפיים ובכך להגדיל את ROI, אלא גם להגיע לקהלי יעד חדשים (חברים של חברים).
3. בחירת המטרה – זהו השלב אשר בו אנו מגדירים לאיזה סוג אנשים אנחנו רוצים שההודעה תוצג" אנשים שיעשה "לייק" לעמוד, אנשים שיתקינו את האפליקציה, אנשים שיקליקו על המודעה ועוד. בבחירת סוג האנשים אנחנו בעצם בוחרים את יחידת ההמרה- כלומר, לפי מה נשלם עבור המודעות CPM או CPC?
4. ניסוח מודעה, בניית לו"ז לקמפיין, הגדרת התקציב והעלאת הקמפיין.

Sponsored Stories
ה"סיפורים" הם מודעות אשר פייסבוק יוצרת עבור החברים של מעריצי העמוד. ביצירת מודעות סיפור, ההנחה היא שאנשים יוצרים יותר מעורבות עם המותג אם הם רואים שחברי פייסבוק אחרים כבר יצרו איתו אינטראקציה.
ניתן ליצור סיפור ממומן מאינטראקציות שונות שהמעריצים ביצעו עם העמוד – "לייק" לעמוד, "לייק" לפוסט, תגובה לפוסט, צ'ק-אין, היענות לאירוע, שימוש באפליקציה ועוד. אופציה נוספת של סיפור ממומן שפייסבוק מציעים היא פרסום פוסט מתוך העמוד בתור מודעה.

פרסום בפייסבוק הוכח כיעיל ממספר סיבות רב. אנחנו עוזרים ללקוחות לנצל את הפלטפורמה בצורה המיטבית, על מנת להגדיל את מעורבות הגולשים עם הדף הפייסבוק של החברה ולייעל את השקעת הכספים בפרסום. אנחנו עושים זאת על ידי ביצוע מחקר מקדים עבור המודעות בתחום, יצירת מודעות מעניינות ומושכות, הרצת המודעות, מעקב מתמיד (בזערת הכלים אותם פייסבוק מספקת) אחר החזר ההשקעה של המודעות וערכית הקמפיין במידת הצורך.

פרסום ב-LinkedIn

ניתן ליצור מודעות בתשלום עבור דף העסק בלינדקאין. אנו יוצרים ומנהלים מודעות ופרסום ברשת החברתית לינקדאין, אשר מאפשרות לאתר להיחשף בצורה מיטבית.

• לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה ביותר עבור עסקים וגורמים מקצועיים, לכן הגדלת החשיפה של האתר ברשת מאפשרת להגיע ללקוחות פוטנציאלים רבים וכן להזדמנויות עסקיות חדשות.
• צורת פרסום זו היא זולה יחסית ויעילה במיוחד על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים.
• יצירת מודעה מותאמת לאתר – המודעות בליקדאין מכילות תמונה, כותרת ותיאור קצר. כך ניתן ליצור מספר מודעות שונות ומגוונות אשר יופיעו בסבבים.
• Targeting –הפצת מודעה לקהלי יעד ספציפיים. אנו עוסקים בפילוח קהלי יעד, אשר יאפשר יעילות רבה יותר של המודעה ותמנע הוצאת כספים מיותרת. המטרה היא להציג את המודעות ללקוחות פוטנציאלים אשר יענו לקריאה לפעולה. ניתן למקד את הקמפיינים עבור תעשיות (כספים, הייטק, פרסום), תפקידים (מהנדסים, משווקים) או קבוצות שונות.
• ניתוח הקמפיין – אנו מנתחים את הקמפיינים והמודעות בעזרת כלים אשר לינקדאין מציעה בחינם, על מנת לוודא כי הפרסום אכן יעיל ומשתלם, ולעשות שיפורים לפי הצורך. ניתוח הקמפיין מאפשר לראות אילו ניסוחים היו מוצלחים יותר ואיפה כדאי להשקיע יותר – כלומר אילו מודעות היו יעילות ביותר וכדאי להגדיל את מספרן. מעקב מתמיד אחר הצלחת הקמפיין חשוב לניצול מיטבי של הכסף המושקע ו-ROI.