Local SEO

בעולם  המאפשר פרסונליזציה של חוויית הגלישה למשתמשים, תוצאות החיפוש הפכו מותאמות לכל גולש. אחד הפרמטרים החשובים בתוצאות החיפוש הוא המיקום – הן של המשתמש (המיקום הפיזי) והן של האתר. Local SEO הינה פרקטיקת אופטימיזציה, המשמשת מומחי SEO ונפוצה מאוד בשנים האחרונות. המטרה של Local SEO הינה הגדלת הנוכחות ברשת, כך שהגולשים מהאזור הרלוונטי יוכלו למצוא את העסק ביתר קלות.

אנו ממליצים לכל לקוח בעל סניף פיזי של העסק לבצע אופטימיזציה לוקאלית לאתר.

קידום אתרים לוקאלי אינטר-דב

המטרה הינה להגביר את נוכחות העסק באזור בו הוא ממוקם, למשוך קהל מקומי ולהגדיל את הפצת העסק ברשת האינטרנט. בעזרת SEO מקומי ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, להביא למעורבות רבה יותר של הלקוחות הקיימים ולשלוט בצורה טובה יותר בדירוגי העסק בתוצאות החיפוש האורגניות.

מעבר לכך, אחרי השקת גוגל+ ושירותים נוספים של החברה, גוגל החלה לשלב את מוצריה בתוצאות החיפוש האורגניות. כך למשל הגולשים ימצאו תוצאות חיפוש מתוך המפות של גוגל ואף מפה שתופיע בצד. תוצאות חיפוש מקומיות נוטות "להשתלט" על החלק העליון של SERP (עמוד תוצאות החיפוש), לכן חשוב לבצע אופטימיזציה לעסק על מנת שיופיע ביניהם.

אנו מבצעים אופטימיזציה מקומית של אתרי הלקוחות במספר אופנים:
OnSite – חשוב לוודא כי הכתובות המדויקת ופרטי התקשרות מופיעים באתר עצמו, עדיף עם לינק ל-Google Maps. במקרים של עסק שפועל בצורה מקומית בלבד (נניח מסעדה), ניתן אף לשלב את שם העיר בכותרות ובתוכן.
Google Places – אנו מבצעים רישום ואופטימיזציה של העסק ב-Google Places. חשוב ליצור פרופיל מלא ועדכני בכל עת אשר שישמש את גוגל בבואו למקם את העסק על המפה ובתוצאות החיפוש.
• שילוב הכתובת ונתוני התקשורת בפרופילים החברתיים של העסק – שילוב הכתובת בפייסבוק, גוגל+ ופרופילים נוספים יעזרולגוגל לקשר בין המיקום לעסק ביתר קלות.
Local Citations – הפצת הכתובת והמידע הלוקאלי באתרי לוקאל חשובים ברשת – רשתות כמו Yelp, Superpages, Apple Maps ועוד הן פלטפורמות מקומיות חשובות אשר מאפשרות לקהל הגולשים לאתר את העסקים המקומיים ביתר קלות ולכתוב ביקורות עליהם. כל אחת מהפלטפורמות חשובה לתוצאות החיפוש המקומיות עבור גוגל. בהפצת הכתבות ברשת, אנו מקפידים על כך שתהיה עדכנית בכל עת.
Reviews – רישום האתר באתרי Reviews על מנת שיוכל להשתתף אקטיבית בביקורת הגולשים אודות העסק המקומי –ביקורת על העסק תורמת לא רק בייעול ה-Local SEO, אלא גם בהגדלת האפשרות כי הגולשים ייבחרו בעסק שלך ולא בעסק דומה אחר באזור (בהנחה ויש לכם ביקורות טובות..). חשוב לציין, כי גם Google+ מאפשרת כתיבת ביקורת על העסק.

חשוב לציין כי אופטימיזציה לוקאלית הינה עבודה מתמשכת אשר דורשת תשומת לב ורענון תמידי. תפקידינו לא רק להפיץ את העסק המקומי בפלטפורמות השונות, אלא גם לעזור לנהל את מוניטין העסק אונליין, לאתר ציטוטים מתוך ביקורות ולהגדיל באופן עקבי את כמות הביקורות והמעורבות ברשתות החברתיות.