שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ופרסום ברשתות חברתיות– Social media Marketing

שיווק ברשתות חברתיות אינטר-דב

רשתות חברתיות הפכו בשנים האחרונות לחלק מחיי היומיום של הגולשים באינטרנט. לכן, נוכחות ברשתות חברתיות הינה אחד האספקטים החשובים של שיווק אתר או עסק באינטרנט. באינטרנט גדלות מדי יום קהילות משתמשים אשר יכולות לשמש בסיס לקהל לקוחות חדש עבור האתר. בנוסף, הפרסונליזציה של התכנים ברשתות חברתיות (בהתבסס על המידע הרב אשר הרשתות אוספות על משתמשים) עוזרת להגיע לקהלי יעד ממוקדים יותר.
ביסוס מעמד העסק ברשתות חברתיות, יצירת קשרים עם הגולשים בנישה ויצירת תוכן מקצועי ורלוונטי עבורם – יעלו לא רק את החשיפה של האתר לקהל רב יותר, אלא גם לדירוגים גבוהים יותר במנועי החיפוש.

אנו מספקים שירותי מדיה חברתית, אשר נועדו לנצל את הכלים שמספקות הרשתות על מנת לשווק את האתר ולקדמו במנועי החיפוש. אנו עוסקים באופטימיזציה ויצירת פעילות עבור האתר ברשתות החברתיות המובילות ויצירת קשרים בתוך הקהילות הרלוונטיות עבור הנישה בה עוסק האתר.

Facebook

פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולארית ביותר, אשר מספקת לעסקים מגוון כלים רב על מנת להגיע לקהלי יעד ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים. היא מאפשרת לפתוח דף עסקי לאתר אשר יאפשר גישה ואינטראקציה עם קהלים פוטנציאלים. שימוש נכון בכלים של פייסבוק עבור שיווק האתר, הוא בעל ערך רב הן מבחינת הבאת לקוחות חדשים והן מבחינת דירוגים במנועי החיפוש.
פעילות בפייסבוק:
יצירה/אופטימיזציה של טיימליין מעוצב ופרופיל מלא עבור הלקוח – אנו משתמשים בכלל המידע הרלוונטי עבור הגולשים, על מנת שלטיימליין הפסייבוק של הלקוח יהיו מראה ותוכן המתאימים לרוח החברה והנישה בה העסק פועל.
URL מותאם – פייסבוק מאפשרת ליצור לדף URL ייחודי אשר יכלול את הביטוי בו הלקוח מעוניין שימצאו אותו.
מחקר ויצירת תוכן מגוון ומעניין – אחד האספקטים החשובים על מנת לבנות קשרים עם הקהילות ברשת הוא יצירת תוכן מגוון ומעניין עבור הנישה בה העסק פועל. אנו דואגים לבצע מחקר מקיף המאפשר לנו להתאים את השיח בעמוד לתומי העניין של קהלי היעד והלקוחות הפוטנציאלים. תוכן רלוונטי יגרום למעורבות רבה יותר של הגולשים בדף ובכך לחשיפה גדולה יותר ברשת החברתית.
הפנייה לאתר – ביצוע הפניות בעזרת תוכן רלוונטי ולינקים לאתר העסק, על מנת להגדיל ולנתב את תנועת הקהילות אל האתר וליצור קישוריות איכותית לאתר.
Facebook Ads – שימוש בשירות מודעות בתשלום של פייסבוק אשר משתמש במידע הרב שפייסבוק צוברת על משתמשיה ובכך מאפשר להגיע לקבוצות מיקוד ספציפיות, ולהביא לכך שהעסק ייחשף בפניהן.

 

Twitter

טוויטר היא רשת חברתית המאופיינת בעיקר בדינאמיות ומעורבות גולשים גבוהות במיוחד. מיליוני עסקים כבר משתמשים בטוויטר על מנת להגיע לחשיפה גדולה יותר של העסק ברשת ולהביא תנועת גולשים אל האתר. הדינאמיות של הרשת מהווה אתגר עבור האתר – עליו להיות עדכני ורלוונטי כמה שיותר כדי לנצל את מיטב התכונות של הפלטפורמה.

פעילות בטוויטר:
יצירה/אופטימיזציה – שלב חשוב הוא יצירת פרופיל אשר ייתן את המידע הרלוונטי על החברה, ויפנה לאתר – תוך שימוש מיטבי בביטויי מפתח. פרופיל מושך ותיאור טוב הם השלב הראשוני במשיכת עוקבים.
מעקב אחרי חשבונות ויצירת קשרים – יצירת קשרים עם אנשים מהתחום בו פועל האתר חשובה על מנת למשוך קהל חדש. טוויטר מאופיינת בפעילות קהילתית גבוהה מאוד – איתור אנשי המפתח בקהילות הרלוונטיות מאפשר חדירה אל שוק לקוחות פוטנציאלי והבאת עוקבים לעסק.
יצירת תוכן מקורי – יצירה ושיתוף של תוכן מקורי ורלוונטי לנישה הוא המפתח ליצירת קשרים והתעניינות מצד העוקבים. שיתוף משאבים מעניינים במיוחד מרחבי הרשת וכתיבת תוכן מעניין בתחום יכולים לשמש בסיס לבניית אמון ויצירת מקצועיות מול הגולשים האחרים.
חלק חשוב משיתוף התוכן הוא שיתוף מפלטפורמות אחרות של העסק כגון בלוגים, האתר או רשתות חברתיות אחרות על מנת ליצור תנועת גולשים. שימוש נכון במילות המפתח מעלה את הסיכוי שהאנשים הנכונים יימצאו את התוכן.
איתור שיחות וטרנדים – אספקט נוסף שיש לעסוק בו בטוויטר הוא איתור "הנושאים הבוערים" והטרנדיים עליהם הגולשים מדברים, מעורבות בשיחות אלה, ושימוש ב-Hashtags על מנת להגדיל את חשיפת החשבון והתכנים בו.

LinkedIn

לינקדאין מאפשרת ליצור פרופילים מקצועיים ודפי עסק במטרה ליצור קשרים מקצועיים וקשרים עם לקוחות פוטנציאלים חדשים. על ידי יצירת פרופיל עבור העסק ויצירת רשימת מוצרים ושירותים בולטים אותם העסק/האתר מספקים, תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות לאתר – ניתן למשוך קהל לקוחות, הזדמנויות עסקיות ותנועה לאתר.
מה אנו עושים בלינקדאין?
יצירה/אופטימיזציה של פרופיל מפורט ומלא עבור החברה ומצרי החברה, שימשו בתוכן רלוונטי ובביטויי המפתח שנבחרו לקידום.
מעורבות בקבוצות הרלוונטיות לנישה בה האתר פועל, יצירת קשרים עם חשבונות אחרים בתחום, מענה על שאלות ויצירת תדמית מקצועית עבור האתר.
קריאות לפעולה, כתיבת המלצות ועידוד להפצת האתר ברשת החברתית.
LinkedIn Ads – שימוש במערכת המודעות בתשלום של הרשת החברתית, אשר הוכחה כיעילה במיוחד על מנת להגיע לקהל רחב יותר, הגדלת תנועת הגולשים לאתר וקידום הדירוגים במנועי החיפוש.

 

Google+

גוגל+ היא הרשת החברתית של מנוע החיפוש הגדול ביותר – גוגל. גוגל מעודדים יצירת דפי עסק עבור מותגים ועסקים שונים להגדלת החשיפה ברשת. מעבר לכך, היתרון הגדול ביותר ביצירה וניהול נכון של הפרופיל בגוגל+ הוא קידום של האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של מנוע החיפוש.

פעילות בגוגל+:

יצירה/אופטימיזציה של פרופיל מלא (תוך שימוש בביטויי המפתח) ו-SEO friendly בגוגל+ וקישור הפרופיל הן לשירותים אחרים של גוגל (Webmaster Tools למשל) והן לפרופילים אחרים של האתר ברשת, לאתר עצמו ולבלוגים.
לוקאליזציה של הפרופיל על ידי הכנסת כתובת החברה – גוגל+ משתמשת ב-Google Maps על מנת לאתר את העסק על המפה ובכך לחשו אותו יותר בפני קהל מקומי.
שילוב הכפתור G+ ו-+1 בבלוגים ובאתר על מנת לעודד שיתוף התכנים ברשת החברתית. מעבר לכך, הכנסת כפתור הגוגל+ לאתר מוביל לכך שיופיע בתוצאות החיפוש ויתפוס יותר מקום בתוצאות.
• יצירת קשרים עם עמודי עסק בנישה בה האתר פועל ועם אנשים אחרים בתחום. שימוש ב-Communities של גוגל+ על מנת ליצור קשרים חזקים יותר בתחום, תדמית מקצועית וחשיפה לקהל רלוונטי.
יצירת תוכן מקורי, הפניה לתוכן באתר ובבלוג העסק ושיתוף תכנים מעניינים בתחום.

חשוב להבין כי רשתות חברתיות שונות הן בעלות אופי שונה אחת מהשנייה ולכן כל רשת חברתית דורשת תשומת לב מיוחדת והבנה עמוקה של קהל משתמשיה ואופי השיח ברשת. חשוב להבין את הניואנסים המבדילים בין הרשתות על מנת שהנוכחות ברשתות החברתיות תניב תוצאות הן בהבאת לקוחות חדשים והן בדירוגים במנועי החיפוש. בנוסף, קוד ("כפתור") לאתר המפנה לפרופילים החברתיים יעודד את החשיפה לפרופילים אלה ויעזור לקידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות.

 

Youtube

יוטיוב היא פלטפורמת שיתוף הווידאו הגדולה ברשת. יצירת פרופיל ביוטיוב משמש לא רק לחשיפה בפני יותר גולשים, אלא גם לקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. שימשו ביוטיוב מגדיל את הסיכוי לכך ששם העסק יופיע בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל תחת ביטויי מפתח הרלוונטיים.

פעילות ביוטיוב:
יצירה/אופטימיזציה של ערוץ אישי ביוטיוב עבור העסק, קישורו לפרופיל הגוגל של הלקוח ויצירת תיאור וקישורים יוצאים מתוך הפרופיל.
Upload – העלאת סרטוני וידאו של החברה, תוך אופטימיזציה של התיאור ומילות המפתח הרלוונטיות.
הפצת הערוץ והסרטונים ברשת בכלל ובפלטפורמות חברתיות, Social Bookmarks ובלוגים בפרט, על מנת להביא תנועה וקהל מנויים לערוץ.
יצירת פעילות וקשרים עם חשבונות משתמשים אחרים על מנת להגדיל את התנועה והצפיות בערוץ.